Koncept #2 Værdikompasset

Til de som ønsker at højne effektiviteten, skabe mere velkoordinerede arbejdsflows og generelt opnå bedre styring i den travle hverdag. Herfra vil forglemmelser og manglende overblik hører fortiden til.

Hvad er værdi-kompasset?

Konceptet sikrer jer et væsentligt kompetence løft, via et afprøvet system, som fungerer og kræver minimal vedligeholdelse. Systemet er baseret på videnskab og succeshistorier fra den virkelige verden, men er forenklet, så det netop er let at tage i brug i praksis og indføre som nye gode vaner.

Kort fortalt så sikrer vi, at jeres medarbejdere bliver opkvalificerede, med fokus på at opbygge et nyt og stærkt mindset. Et mindset som forstår værdien af at arbejde struktureret, afsætte tid til intern planlægning, refleksion af egen udvikling, forecast, bedre prioritering og meget mere.

Hvordan forløber processen?

Vi starter altid forløbet ud med at afstemme jeres behov, så vi sikrer os vores undervisning bliver firmatilpasset. Dernæst arrangerer vi et kursus på ca. 1-2 dage, afhængigt af jeres behov. På kurset vil I blive oplært i personlig planlægning og personlig forandringsledelse, samt de vigtige vaner; herunder 4xU, To Do, refleksion, stressreduktion m.m.

Efter I er blevet oplært, så skal I i gang med at bruge det i jeres hverdag, og integrere de gode vaner i jeres kalender, To Do lister m.m. Vi bistår som support til hele processen og tilbyder også at agere mentor efter forløbet.

Spørgsmål & svar

Hvilke af vores ydelser tager vi i brug ved dette koncept?

Vi kombinerer flere af vores ydelser når vi indfører et af vores koncepter. For dette koncept arbejder vi især med ydelserne “Undervisning i High Performance vaner”, “undervisning i bedre personlig planlægning” og “undervisning i digitale værktøjer”.

Nej. værdikompasset er for alle. Det har til formål at tillære et mindset, som giver nyt syn på personlig planlægning og styring i hverdagen. Altså en række værktøjer og gode vaner som sikrer langt bedre overblik. Vi underviser på et meget jordnært stadie, så alle kan være med.

Et forløb med værdikompasset tilpasses altid det unikke behov i den enkelte virksomhed. Vi anbefaler dog altid at vi afrunder forløbet som en glidende overgang, så I får muligheden for den nødvendige support i perioden efter undervisningen. Samtidigt er det vigtigt for os at understrege vores tilbud om altid at stå til jeres rådighed i fremtiden, såfremt det senere skal genopfriskes, eller nogen har behov for et mentorforløb. 

Jeres typiske omkostninger, in-house

Byg Digitalt

+25%

Jeres typiske omkostninger, eksternt

Byg Digitalt

+40%

Muligheder for at nedbringe jeres omkostninger

Hos Byg Digitalt er du sikret en prissætning, der afspejler den reelle indsats der placeres i dit projekt, og kun i den periode du har behov for ressourcen.

Sammenlignes situationen med fast intern bemanding, så er der for de fleste virksomheder omkring 25% flere omkostninger forbundet med ressourcer in-house, kontra samarbejde med Byg Digitalt.

Sammenligner vi vores timepris med vores konkurrenter, så er vi omkring 40% billigere end gennemsnittet i markedet, men til den samme skarpe kvalitet og fleksibilitet.

Vores primære ydelser & kompetence områder

Udover de forløb vi tilbyder gennem vores gennemførte koncepter, så yder vi også 100% tilpasset support til virksomheder i hele byggebranchen. Det spænder bredt og dækker bl.a. over følgende ydelser:

Lad os tage et uforpligtende møde om jeres fremtid eller et konkret projekt.

Udfyld formularen og vi vil snarest kontakte jer for at aftale tid og sted for et møde, eller kontakt os direkte på tlf. 61484918.

* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.

Kontakt os

* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.

Lad os tage et uforpligtende møde om jeres fremtid eller et konkret projekt.

Udfyld formularen og vi vil snarest kontakte jer for at aftale tid og sted for et møde, eller kontakt os direkte på tlf. 61484918.

* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.

Kontakt os

* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.