Koncept #4
Progressiv projektløsning
Til de som ønsker at højne kvaliteten og produktiviteten på specifikke tilbudssager, samt sikre de rette forudsætninger på konkrete byggesager, inden udførslen for alvor igangsættes.
Det rette fokus og den gode proces
Byggeri kræver rettidigt digitalt fokus og omhu, for at undgå at mængden af fejl og forglemmelser ophobes og skaber konflikter. Vi hjælper med det rette fokus via en lang række indsatser, skræddersyet til behovene og kravene på det enkelte projekt.
Vi sikrer jer en solid support på jeres projekter, hvor forløbet er fleksibelt og tilpasses jeres behov på det enkelte projekt. I garanteres en erfaren og effektiv samarbejdspartner, som på struktureret vis altid leverer højeste kvalitet til tiden. Med vores mange års erfaring fra både rådgiver- og entreprenørbranchen, får I et stærkt afsæt på jeres projekter. Vi har erfaring fra både tilbuds- og byggeprocessen, og supportere derfor i begge faser.
Hvilke opgaver løser vi for jer?
Hvad angår konkret opgaveløsning, så tilbyder vi en bred vifte af supportmuligheder, hvilket man bedst får et overblik over ved at besøge oversigten for alle vores ydelser. Den kan man både finde via websitets topbjælke samt længere nede på denne side.
Meget forenklet fortalt, så bistår vi med alt fra screening af IKT-aftaler og projektmateriale, til opsætning af diverse platforme samt konkret opgaveløsning i tilbud og udførsel. Vi kontrollerer at I, jeres leverandører og samarbejdspartnere er ”on track” og overholder både udbudskriterier, leverancekrav m.m. Ved at få styr på dette tidligt i processen, så undgår I de forsinkelser og fordyrelser som typisk opleves senere i forløbet.
Spørgsmål & svar
Hvilke af vores ydelser tager vi i brug ved dette koncept?
Vi kombinerer flere af vores ydelser når vi indfører et af vores koncepter. For dette koncept arbejder vi med en bred vifte af ydelser, herunder bl.a. “IKT-ledelse og koordinering”, “Projekt- og modelscreening”, “Visualisering og VR”, “Mængde- og dataudtræk”, “2D- og 3D projektering”, “Pro+ præsentationer”, “Screening og styring af kollisionskontrol” og meget mere.
Hvilke virksomheder hjælper vi?
Vi er til for alle parter i byggebranchen, hvorved vi både kan hjælpe bygherre, rådgivere, entreprenører, leverandører m.fl. Vi har bred erfaring med opgaveløsning fra både rådgiverbranchen og entreprenørbranchen, og kan derved også rådgive bygherre på disse områder. De fleste vil derved få god gavn af vores ekspertise og support via vores fleksible tilkalde-funktion.
Hvordan afrundes forløbet?
Dette koncept bygger på projektspecifikke forløb, som både kan være lange perioder såvel som korte spurt. Vi er fleksible og tilpasser os jeres behov på det enkelte projekt.
Jeres typiske omkostninger, in-house
- Byg Digitalt
- Jeres In-house team
Byg Digitalt
Jeres typiske omkostninger, eksternt
- Byg Digitalt
- Øvrige eksterne konsulenter
Byg Digitalt
Muligheder for at nedbringe jeres omkostninger
Hos Byg Digitalt er du sikret en prissætning, der afspejler den reelle indsats der placeres i dit projekt, og kun i den periode du har behov for ressourcen.
Sammenlignes situationen med fast intern bemanding, så er der for de fleste virksomheder omkring 25% flere omkostninger forbundet med ressourcer in-house, kontra samarbejde med Byg Digitalt.
Sammenligner vi vores timepris med vores konkurrenter, så er vi omkring 40% billigere end gennemsnittet i markedet, men til den samme skarpe kvalitet og fleksibilitet.
Vores primære ydelser & kompetence områder
Udover de forløb vi tilbyder gennem vores gennemførte koncepter, så yder vi også 100% tilpasset support til virksomheder i hele byggebranchen. Det spænder bredt og dækker bl.a. over følgende ydelser:
Projekt- og modelscreening
IKT-ledelse og koordinering
Kollisionskontrol
Ledelse af udviklingsprojekter
2D og 3D projektering
Mængde- og dataudtræk
Visualisering og VR
Pro+ præsentationer
Strategi-screening og anbefalinger
High Performance & opgavestyring
Vi opkvalificerer medarbejdere til bedre projekt- og byggeledelse via daglige systemer og vaner som skaber struktur, overblik, refleksion og bedre eksekvering.
Fremtidsfokus (markedsføring)
Vi udfører digitale temperaturmålinger som screening af hvor fremtidssikret jeres virksomhed er, med udgangspunkt i jeres markedsføring.
Undervisning i digitale værktøjer
Vi opkvalificerer virksomheder i byggebranchen og deres medarbejdere i digitale værktøjer, og tilpasser altid forløbet til de specifikke behov.
Lad os tage et uforpligtende møde om jeres fremtid eller et konkret projekt.
Udfyld formularen og vi vil snarest kontakte jer for at aftale tid og sted for et møde, eller kontakt os direkte på tlf. 61484918.
* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.
Kontakt os
* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.