Vi leder jeres udviklingsprojekter godt fra start og sikkert i mål

Via en struktureret og inkluderende tilgang hjælper vi virksomheder i mål med deres udviklingsprojekter og sikrer at der opnås vedvarende værdi.

Udlev jeres digitale potentiale

Via vores brede viden og mange erfaringer med digitalisering, yder vi unik rådgivning omkring mulighederne for jeres firma. Et udviklingspotentiale for jer kunne måske være et digitalt logistikkatalog, et digitalt kalkulationssystem, automatiseret mængdehåndtering eller noget helt fjerde. Uanset emne leder vi jer trygt igennem hele processen, fra start til slut.

Effektivisering af jeres hverdag

Vi løfter arbejdsprocesser og værktøjer i jeres dagligdag, og sikrer jer en mere effektiv arbejdsdag fremadrettet. Undgå de høje omkostninger som er forbundet med interne stabsfunktioner til at drive jeres udviklingsprojekter. Som ekstern specialist på området er vi som tilkaldefunktion klar til at hjælpe jer når behovet opstår.

Spørgsmål & svar

Hvor længe tager et udviklingsprojekt?

Det varierer afhængigt af projektets omfang. Er der blot tale om udvikling af firmastandarder til et eksisterende system, så kan det formentlig klares på få dage eller uger. Er det derimod indkøring af nyt system m.m., så kan det tage måneder.

I styrer selv hvor meget I vil involveres i forløbet. Vi anbefaler at I som minimum udpeger en ansvarlig, som vi løbende kan afstemme løsningerne med. Derudover kan en udpeget superbrugergruppe ofte også give værdi.

Vi er meget fleksible, og tilpasser os jeres behov. Har I behov for at vi er fysisk til stede hos jer under udviklingen, så er det sådan vi gør. Vi har gode erfaringer med at kombinere forløbet med fysiske møder og digitale sprint.

Jeres typiske omkostninger, in-house

Byg Digitalt

+25%

Jeres typiske omkostninger, eksternt

Byg Digitalt

+40%

Sådan nedbringer I jeres omkostninger

Hos Byg Digitalt er du sikret en prissætning, der afspejler den reelle indsats der placeres i dit projekt, og kun i den periode I har behov for ressourcen.

Sammenlignes situationen med fast intern bemanding, så er der 25% færre omkostninger forbundet med et fleksibelt samarbejde med Byg Digitalt kontra de faste omkostninger ved ressourcer in-house.

Sammenligner vi vores timepris med vores konkurrenter, så er vi omkring 40% billigere end gennemsnittet i markedet, men til den samme skarpe kvalitet samt en øget fleksibilitet.

Vores ydelser

Lad os tage et uforpligtende møde om jeres fremtid eller et konkret projekt.

Udfyld formularen og vi vil snarest kontakte jer for at aftale tid og sted for et møde, eller kontakt os direkte på tlf. 61484918.

* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.

Kontakt os

Lad os tage et uforpligtende møde om jeres muligheder.

Udfyld formularen og vi vil snarest kontakte jer for at aftale tid og sted for et møde, eller kontakt os direkte på tlf. 61484918.

* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.

Kontakt os

* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.