Styring af det digitale samarbejde og leverancer via IKT-ledelse og koordinering
Vi udfører IKT-ledelse, IKT-koordinering og IKT-granskning, med det formål at styre projekterne godt fra start og sikkert i mål. Et tilbud til både bygherrer, rådgivere og entreprenører.
Fokus på IKT skaber fokus på projektets kvalitet
Vi har god erfaring med at inkludere både bygherrer, rådgivere og entreprenører i IKT-samarbejdet. Det er enormt afgørende, for netop at sikre at IKT løftes fra et dokument til et digitalt samarbejde i hverdagen. IKT skal hjælpe med at definere både kvaliteten af projektet, de digitale leverancer samt kommunikationen fra kontoret til byggepladsen. IKT spiller derved en meget væsentlig rolle for at sikre den nødvendige koordinering undervejs. Alt dette hjælper vi jer med.
Tryghed via struktur, overblik og IKT disciplin
Uanset om vi varetager rollen som IKT-leder, IKT-koordinator eller IKT-granskning via tredjepartskontrol, så er det vores fornemmeste opgave at omdanne lange IKT-paradigmer til en jordnær proces som alle parter kan forstå. Vi lægger en tydelig plan for jeres interne digitale leverancer, der udgør en oversigt og en tidslinje som dækker hele projektets levetid. Derved hersker der ingen tvivl om hvornår leverancerne skal udføres, samt hvordan de udføres fyldestgørende.
Spørgsmål & svar
Kan man få hjælp til at få udarbejdet interne IKT-standarder?
Ja, vi hjælper meget gerne med at udforme interne IKT-standarder til jeres virksomhed, så I ikke skal starte fra scratch hver gang. Få gavn af vores mange års erfaring med IKT, så I undgår faldgruberne.
Hvordan foregår IKT-processen?
Processen varierer helt afhængigt af hvornår i processen vi bliver involveret. Er vi med helt fra start, så indgår vi i IKT-opstartsmøde for at definere rammerne for projektet. Men vi kan også træde til langt senere i processen, for at undersøge om materialet overholder projektets IKT-krav. Mulighederne er mange.
Hvilket afkast kan vi forvente af IKT-ledelse?
God IKT-ledelse skaber kæmpe værdi, men er ikke altid særligt gennemsigtigt. Dog kan vi love at man undgår enormt mange konflikter i projekteringen og udførslen, ved netop at have et skarpt fokus på de digitale rammer som skal sikre den rette koordinering og samarbejde.
Jeres typiske omkostninger, in-house
- Byg Digitalt
- Jeres In-house team
Byg Digitalt
Jeres typiske omkostninger, eksternt
- Byg Digitalt
- Øvrige eksterne konsulenter
Byg Digitalt
Muligheder for at nedbringe jeres omkostninger
Hos Byg Digitalt er du sikret en prissætning, der afspejler den reelle indsats der placeres i dit projekt, og kun i den periode du har behov for ressourcen.
Sammenlignes situationen med fast intern bemanding, så er der for de fleste virksomheder omkring 25% flere omkostninger forbundet med ressourcer in-house, kontra samarbejde med Byg Digitalt.
Sammenligner vi vores timepris med vores konkurrenter, så er vi omkring 40% billigere end gennemsnittet i markedet, men til den samme skarpe kvalitet og fleksibilitet.
Vores 5 koncepter
Udrettet udvikling
Fremtidssikret markedsføring
Lad os tage et uforpligtende møde om jeres fremtid eller et konkret projekt.
Udfyld formularen og vi vil snarest kontakte jer for at aftale tid og sted for et møde, eller kontakt os direkte på tlf. 61484918.
* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.
Kontakt os
* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.