Få vurderet om projektet er fyldestgørende via en projekt- og modelscreening
Vi foretager screening af projektets digitale modeller og leverancer, for at sikre at grundlaget er korrekt forud for udførsel samt endelig aflevering.
Et tilbud til både bygherrer, rådgivere og entreprenører.
En screening som skaber tryghed og værdi
Via vores brede IKT-erfaring kan vi på effektiv vis hjælpe jer med at screene projektets modeller, tegninger m.m., som en rettidig kontrol af at projektet er på rette spor. Det har kæmpe betydning for den rette koordinering under projektering, den gode byggeproces og ikke mindst den efterfølgende drift og vedligeholdelse af byggeriet. Vi screener både projektmateriale fra rådgivere, underrådgivere, entreprenører, underentreprenører, leverandører m.m.
Vi nedbryder kompleks IKT til hverdagssprog
Vi er indforstået med at IKT og begreber som LOD, LOI m.m. for mange parter fremstår meget teknisk og kompliceret. Vi hjælper med at omsætte de tekniske krav til hverdagssprog, når vi gennemfører projektscreeninger. Derved udleverer vi et resultat som alle kan forstå, og vi sørger for en jordnær dialog med alle parter.
Spørgsmål & svar
Hvor længe tager en projektscreening?
Det varierer helt afhængigt af projektets omfang og de specifikke IKT-krav for projektet. Vi har dog god erfaring med at udføre grundige screeninger, hvorved vi typisk kan nå i mål på ganske få dage.
Hvordan foregår processen?
Efter vi har indgået en aftale på et projekt, og vi har fået adgang til projektmaterialet, så screener vi først IKT-aftalen, omformulerer kravene til hverdagssprog og afstemmer niveauet med jer. Dernæst går vi i gang med selve screeningen som resulterer i en gennemskuelig rapport til jer.
Hvad overleveres når screeningen er klaret?
Når screeningen er gennemført, så vil I have modtaget følgende:
– Forenklet oplistning af projektets IKT-krav.
– Letlæselig rapport inkl. billeddokumentation på de registrerede fravigelser i projektet.
– Styring af opretningsprocessen, som et tilvalg efter jeres behov.
Jeres typiske omkostninger, in-house
- Byg Digitalt
- Jeres In-house team
Byg Digitalt
Jeres typiske omkostninger, eksternt
- Byg Digitalt
- Øvrige eksterne konsulenter
Byg Digitalt
Sådan nedbringer I jeres omkostninger
Hos Byg Digitalt er du sikret en prissætning, der afspejler den reelle indsats der placeres i dit projekt, og kun i den periode I har behov for ressourcen.
Sammenlignes situationen med fast intern bemanding, så er der 25% færre omkostninger forbundet med et fleksibelt samarbejde med Byg Digitalt kontra de faste omkostninger ved ressourcer in-house.
Sammenligner vi vores timepris med vores konkurrenter, så er vi omkring 40% billigere end gennemsnittet i markedet, men til den samme skarpe kvalitet samt en øget fleksibilitet.
Vores ydelser
PU-PRO
Undgå afslag fra kommunen og investorer via det bedste grundlag for jeres Projektudviklingsmateriale
Vinder-Tilbud
Undgå tidsspild i tilbudsfasen og øg jeres hitrate via bedre tilbudsproces og bedre tilbudsleverancer
IKT-Værdi
Nedbring fejl og tidsspild på projekterne via den rette struktur og styring, og opnå de bedste rammer for jeres drift
Digital-Effekt
Optimering af jeres manuelle processer, standardisering og digital udvikling af jeres forretning
Lad os tage et uforpligtende møde om jeres fremtid eller et konkret projekt.
Udfyld formularen og vi vil snarest kontakte jer for at aftale tid og sted for et møde, eller kontakt os direkte på tlf. 61484918.
* Ved at sende os dine personoplysninger, giver du os samtidigt samtykke til, at videregive oplysninger om dig, i det omfang det er nødvendigt for, at identificere dig, din virksomhed og eventuelt dit projekt. Oplysningerne anvendes udelukket til gavn for dig og din virksomhed. Ønsker du ikke at give os samtykke til dette, bedes du orientere os i din henvendelse.